lami-ingeur.ro

Soluții intralogistice pentru Warehouse(depozit)

Afacerea ta necesită un depozit automatizat? Majoritatea companiilor de vânzare cu amănuntul, de la fashion și până la industria farmaceutică, întâmpină dificultăți în gestionarea nivelurilor de comenzi. Echipa noastră cunoaște responsabilitatea ce vine odată cu operarea unui depozit de succes și cu dorința de a oferi o experiență pozitivă consumatorilor. În timp ce piața se extinde cu o viteză accentuată, iar comportamentul de cumpărare al consumatorilor se schimbă semnificativ pe zi ce trece, echipa noastră devine partenerul tău de încredere în preîntâmpinarea provocărilor.

Oferim sisteme automatizate pentru procese de intralogistică interne.
Este momentul să îți îmbunătățești poziția competitivă! Soluția stă în automatizare.

Rafturi mobile pentru paleți

Vă oferim rafturi mobile pentru paleți, automatizate, care se deplasează pe șine metalice încastrate în pardoseală și asigură o încărcare cu 80% mai mare decât raftul de paleți standard.

Despre sistemul cu rafturi mobile

Rafturile mobile pentru paleți reprezintă un sistem destinat depozitării intensive a încărcăturilor grele. Cu rafturile montate pe baze mobile, sistemul folosește un mecanism motorizat pentru a deplasa bazele de-a lungul șinelor, care sunt integrate în pardoseală. Accesul la materialul depozitat se realizează prin deschiderea exclusivă a culoarului individual în care se află articolul destinat manipulării. Operatorul poate deschide sau închide un culoar prin apăsarea unui buton de pe baza mobilă sau folosind o telecomandă. Sistemul de rafturi mobile oferă cu până la 80% mai multă capacitate pentru depozitare în același spațiu în care sunt utilizate rafturi statice tradiționale. Acolo unde este mai important să se reducă suprafața, păstrând aceeași capacitate pentru depozitare, sistemul de rafturi mobile poate reduce amprenta la sol cu până la 40%, permițând spațiului suplimentar să fie folosit pentru alte utilizări.
1. Automatizare depozite - cele mai bune soluții pentru afacerea ta!

Tehnologii care cresc eficiența în timp, reducând costurile.
Un sistem automatizat pentru stocare și recuperare sau AS (automated storage)/RS (retrieval system), este un sistem ale cărui operațiuni au fost optimizate datorită instalării de roboți și sisteme automatizate care desfășoară operațiuni legate de recepția mărfurilor, depozitarea, ridicarea și expedierea acestora.
Aceste sisteme pot veni în forme foarte variate și cu funcții diverse, deoarece se pot implementa niveluri distincte de automatizare a depozitelor.

Oferim soluții personalizate în funcție de cerințele clienților
Compania noastră oferă soluții personalizate de automatizare a depozitelor și de aplicarea acestora în diferite scenarii. Automatizarea depozitelor reprezintă procesul de automatizare a mișcării stocurilor în interiorul, cât și în afara depozitelor către clienți, cu asistență umană minimă.
Avantajele unui depozit automatizat
  • Eficient din punct de vedere al costurilor
  • Reducere costurile forței de muncă
  • Randament mai mare și scurtarea timpilor de livrare
  • Îmbunătățește productivitatea
  • Optimizează utilizarea spațiului
  • Crește capacitatea pentru stocare într-o amprentă mai mică a depozitului
  • Oferă o mai bună acuratețe a inventarului
  • Generează un mediu de lucru sigur
  • Crește precizia în manipularea bunurilor
  • Elimină riscul deteriorării produsului
Cele 3 nivele de automatizare
1. Nivel scăzut de automatizare:
Această soluție de automatizare este, în mare măsură, dependentă de forța de muncă, având tehnologii de picking asistat de tip entry-level. Acestea includ instrumente cum ar fi: scanerele portabile, Voice Picking, Pick-to-Light sau Order Pick-ere. Aceste tehnologii sunt potrivite pentru companiile care se află în stadiile primare de dezvoltare.
2. Nivel mediu de automatizare:

Presupune moduri mai eficiente de lucru, cum ar fi conveioare pentru transport și echipamente de sortare automată. Nivelul mediu necesită încă destul de multe resurse alocate, deoarece nu este complet automatizat, iar forța de muncă umană este încă foarte necesară. Chiar dacă automatizarea rezolvă o parte din sarcinile unui centru de distribuție, finalizarea comenzilor depinde în continuare de forța de muncă umană.

3. Nivel înalt de automatizare:

Opțiunea de a implementa un nivel înalt de automatizare minimizează necesarul de forță de muncă umană cât mai mult posibil și se bazează pe roboți sau sisteme pentru depozitare și recuperare automată (stacker crane, shuttle, goods-to-person). Beneficiile pe termen lung depășesc așteptările și eforturile ințiale. Soluțiile cu un nivel înalt de automatizare sunt relativ permanente, dar sunt foarte flexibile și ușor de scalat. În timp ce forța de muncă umană este încă necesară la o scară mult mai mică, sarcinile extrem de solicitante și operațiunile extenuante sunt reduse la minimum, permițând operatorilor să presteze mai multe servicii cu valoare mai ridicată.

Softuri de logistică avansate
Rolul pe care îl joacă software-ul de logistică este extrem de important atunci când se explorează variantele pentru depozitare automată, deoarece formează o parte vitală a activităților de logistică automatizată. Roboții funcționează datorită sistemelor computerizate de control și execuție, care conectează capacitatea utilajului la funcționalitățile unice ale sistemelor de management al depozitelor (WMS).
Echipamente pentru automatizare
Vă oferim doar soluții de care aveți nevoie, perfect optimizate nevoilor dumneavoastră pentru automatizarea depozitului.
Rafturi metalice pentru depozitare
Oferim soluții de top pentru depozite organizate și eficiente din punct de vedere al costurilor și nevoilor logistice.
Protecții pentru depozite

Oferim soluții de top pentru protecția rafturilor, a oamenilor și a depozitului.

Industrii
Soluții pentru automatizarea depozitelor

Depozite automatizate pentru sectorul Fashion & Beauty

Devine din ce în ce mai dificil să prezicem comportamentul de cumpărare al consumatorilor. Pentru a rămâne competitiv în industria modei și îmbrăcămintei, aveți nevoie de soluția optimă de procesare: deoarece totul este despre timp și cost!
1.Livrarea comenzilor

Provocările complexe ale onorării comenzilor omnicanal, fluctuațiile cererii și ale mărfurilor, împreună cu deficitul cronic de forță de muncă fac ca automatizarea să fie indispensabilă pentru a obține onorarea rapidă și precisă a comenzilor.

2.Gestionarea eficientă a stocurilor
Automatizarea unui proces de gestionare a stocurilor elimină supravegherea mărfurilor atât în timpul primirii, cât și în timpul expedierii, ghidează culegătorul către calea optimizată de preluare și, în același timp, se pretează foarte bine pentru urmărirea dinamică a stocurilor, oferind astfel un avantaj competitiv.
3.Gestionarea returnărilor

Retururile creează costuri de logistică duble, cifră de afaceri zero și nemulțumirea clienților. Soluțiile bazate pe inteligență artificială permit livrarea rapidă a articolelor returnate și o densitate mai mare de depozitare, care s-a dovedit că ameliorează durerea de gestionare a returnărilor.

4.Sortarea pentru diferite sezoane

Retururile creează costuri de logistică duble, cifră de afaceri zero și nemulțumirea clienților. Soluțiile bazate pe inteligență artificială permit livrarea rapidă a articolelor returnate și o densitate mai mare de depozitare, care s-a dovedit că ameliorează durerea de gestionare a returnărilor.

Depozite automatizate pentru curierat

Oferim tot ce aveți nevoie pentru un mediu de lucru optim și sigur. Utilajele automate reprezintă soluția modernă de optimizare a proceselor. Sistemele noastre vă vor ajuta să economisiți timp și să reduceți costurile.
1.Livrarea comenzilor
Sistemele de automatizare îmbunătățesc eficiența generală a managementului și economiile de costuri. Pe măsură ce întreprinderile continuă să caute modalități de a reduce costurile, 3PL-urile oferă soluții de optimizare a logisticii care ajută companiile să obțină economii durabile și pe termen lung.
2.Îmbunătățiți managementul riscului
Sistemele de automatizare oferă monitorizare și vizibilitate constantă pentru a anticipa și a răspunde la probleme și pentru a menține lanțul de aprovizionare operațional. In prezent, o mare parte din software analizează mii de date din evenimentele istorice pentru anticipări viitoare, ceea ce poate ajuta companiile să gestioneze problemele potențiale pentru a reduce timpul de nefuncționare și pentru a planifica eficient viitorul.
3.Îmbunătățiți satisfacția clienților

Soluțiile automatizate pot îmbunătăți timpul de preluare, precum și precizia și pot face ca durata plasării unei comezi sa fie mai mare decât durata pentru livrarea expedierii – îmbunătățind productivitatea, precum și satisfacția clienților.

Depozite automatizate pentru industria e-Commerce

Oferim tot ce aveți nevoie pentru un mediu de lucru optim și sigur. Utilajele automatizate reprezintă soluția modernă de optimizare a proceselor logistice. Sistemele noastre vă vor ajuta să economisiți timp și să reduceți costurile.
1.Automatizarea picking-ului
Sistemele de picking și sortare a mărfurilor utilizate în trecut nu sunt adesea soluția potrivită pentru nevoile de azi în domeniul comerțului electronic. Mulți dintre acești clienți optează acum pentru soluții mai agile, cum ar fi sistemele shuttle.
2.Etichete cu coduri de bare și automatizare a scanării
Documentația exactă care ține evidența articolelor și a inventarului este esențială pentru orice depozit care funcționează bine. Un sistem de colectare a datelor echipat cu cititoare de coduri de bare poate ajuta companiile să evite erorile de procesare și expedierile incorecte, permițând înregistrarea perfectă a datelor. Datele de înaltă calitate pot fi apoi utilizate pentru a reduce costurile și a eficientiza operațiunile.
3.Vehicule ghidate automat (AGV)
Depozitele gestionează un număr mare de produse și există aproape la fel de multe moduri în care acestea pot fi manipulate. Stivuitoarele și paleții sunt, desigur, elemente familiare în orice depozit, iar stivuitoarele și paleții autoghidați, altfel cunoscute sub numele de AGV, sunt, de asemenea, destul de comune. Aceste vehicule cu ghidaj automatizat (AGV) oferă o soluție rentabilă, eficientă și fiabilă, care va reduce lipsa de forță de muncă cu care se confruntă multe operațiuni pentru depozitare, producție și distribuție. La fel ca un robot mobil, AGV-urile urmăresc marcajele sau conectorii din podea sau folosesc vederea prin camere sau laserele pentru a naviga într-o unitate.
4.Automatizarea inventarului
Gestionarea automată a stocurilor este modul în care majoritatea comercianților cu amănuntul moderni (atât din comerțul electronic, cât și altele) urmăresc și organizează stocurile, proviziile și vânzările. Un sistem automatizat permite comercianților cu amănuntul să gestioneze inventarul în timp real și să ia decizii critice pentru afaceri în timp util.

Depozite automatizate pentru sectorul alimentar

Oferim tot ce aveți nevoie pentru un mediu de lucru optim și sigur. Utilajele automate reprezintă soluția modernă de optimizare a proceselor. Sistemele noastre vă vor ajuta să economisiți timp și să reduceți costurile.
1.Livrarea comenzilor
Eficiența în cadrul unui lanț de aprovizionare poate fi sporită prin automatizarea sarcinilor fizice. Într-un depozit automatizat, roboții transportă mărfuri, de la paleți și cutii până la un singur SKU, complet și automat.
2.Debit mai mare al depozitului
Cererea crescută din piață pentru un acces mai ușor și mai rapid la articolele din industria alimentară poate pune o mare presiune asupra producătorilor de alimente pentru a ține pasul cu piața. De aceea este necesară implementarea de soluții automatizate SAP ERP.
3.Transparența sistemelor de depozitare
Sistemele de management al depozitelor (WMS) oferă transparență de la un capăt la altul, în timp real, în lanțurile de aprovizionare. Ca platformă software care automatizează logistica internă a depozitului, WMS-ul ia decizii inteligente, în timp real, ce direcționează mișcarea în interiorul unui depozit. Un WMS este similar cu software-ul de gestionare a stocurilor, deoarece îi ajută pe operatorii de depozit să urmărească și să controleze mișcarea produselor.

Depozite automatizate pentru sectorul farmaceutic

Soluțiile de automatizare a depozitelor farmaceutice Lami Ing Eur permit întreprinderilor farmaceutice să respecte reglementările guvernamentale și cele mai bune practici din industrie.
1.Gestionarea eficientă a spațiului
Soluțiile inteligente pentru depozite automatizate au ca rezultat utilizarea profitabilă și eficientă a spațiului pentru depozitare prin capacitatea de stocare mai mare / metru cub în depozit, permițând simultan organizarea dinamică a stocurilor și oferind o precizie ridicată de picking.
2.Gestionarea FIFO,LIFO,etc.
Industria farmaceutică, care este supusă reglementărilor stricte privind codurile medicamentelor, datele de expirare și fluctuațiile în perioada de valabilitate a substanțelor chimice, poate beneficia foarte mult de automatizarea inteligentă care asigură trasabilitatea și respectarea reglementărilor, eficientizând procesele logistice.
3.Automatizarea depozitării la rece
Depozitarea medicamentelor, vaccinurilor etc. într-un depozit cu temperatură foarte contolată prezintă o multitudine de constrângeri operaționale, cum ar fi deplasările restricționate în zonă și taxele de operare mai mari, ceea ce reprezintă un bun argument pentru a vedea automatizarea ca pe o implementare obligatorie.

Ne adresăm clienților din industria alimentară, farmaceutică, cosmetică, automotive și nu numai. Sistemele noastre fiind de mare ajutor în orice industrie care necesită un spațiu eficient de depozitare.

Punem accent pe o interfață grafică a sistemului digitalizat foarte ușor de utilizat de către operatorii sau tehnicienii dumneavoastră.

Principalele caracteristici ale unui sistem inteligent de depozitare:

  • Vizualizare STATUS depozit în timp real ( datele ce conțin informații despre disponibilitatea și conținutul depozitului sunt actualizate în timp real , fără a se necesita intervenția personalului).
  • Încărcarea, respectiv descărcarea produselor din rafturi are loc în mod automat (sistemul fiind capabil să gestioneze inteligent locațiile din interiorul depozitului).
  • Sistemul inteligent de depozitare oferă operatorului(tehnicianului) și posibilitatea de a selecta rafturile/locațiile în mod manual.
  • Sistemul dispune de o flexibilitate  ridicată din punct de vedere al administrarii produselor și al personalului responsabil de magazine(depozit),  fiecare operator avand propriul user și propria parolă.
  • Sistemul oferă informații în timp real asupra fiecărui produs din fiecare locație , de exemplu: data și ora la care produsul a fost încărcat/descărcat, operatorul(tehnicianul) care a efectuat operația respectivă, conținutul locației și nu numai.
  • Sistemul este foarte ușor de utilizat în cazul în care apare o problemă de tip întreținere( setare manuală a unei locații ,care prezintă o problemă de natură tehnică) . Avantaj : chiar dacă una sau mai multe locații sunt în stare de avarie, sistemul de depozitare funcționează la fel de eficient, având capacitatea de a evita automat o locație cu probleme.
  • De asemenea, sistemul inteligent al depozitului avertizează personalul în momentul în care acesta ajunge aproape de saturație, astfel încât organizarea intralogisticii de către personal să aibe loc cât mai eficient ( dorim eliminarea timpilor de așteptare cu cât mai mult posibil).
  • Interfață grafică modernă.

Pentru eficientizarea logisticii din interiorul depozitelor,  realizam sisteme inteligente de depozitare mobile.

Misiunea companiei  este aceea de a oferi soluțiile intralogistice de top pentru clienții noștri. În acest sens, profesionalismul și experiența echipei noastre devin elementele definitorii ale întregului proiect. 

Suntem capabili să satisfacem orice necesitate care să aducă valoare adăugată companiei dumneavoastră.

Din Proiectele Noastre

Facem de la proiecte concentrate pe o singură nevoie, până la proiecte complexe, care se întind pe multe dintre ramurile pe care suntem specializați.

MISIUNEA NOASTRĂ

Colaborăm îndeaproape cu partenerii noștrii pentru a determina cerințele specifice fiecărui serviciu și de a ne asigura adecvarea serviciilor noastre la așteptările, nevoile actuale și viitoare ale clienților noștri. Dezvoltăm servicii fiabile și eficiente în domeniile noastre de expertiză. Oferim sfaturi și urmărim în timp pentru toate proiectele noastre pentru a garanta satisfacția totală a componentelor noastre, construind astfel o relație durabilă de încredere reciprocă.

DEZVOLTARE DURABILĂ

Ne propunem să asigurăm și să promovăm creșterea armonioasă și durabilă a companiei noastre prin garantarea sustenabilitații financiare, prin dezvoltarea de noi tehnologii, prin accesarea de noi piețe multidisciplinare, prin promovarea aspectelor sociale, prin asigurarea siguranței oamenilor și prin încurajarea inițiativelor legate de mediul înconjurător.

SPIRITUL ECHIPEI

Constienți de importanța capitală a resurselor umane, apreciem fiecare angajat in mod individual, contribuind la bunăstarea lor profesională și la dezvoltarea abilitatițlor lor. Filozofia noastră antreprenorială se bazează pe comunicare și luarea în considerare a cunoștințelor fiecărei persoane de dragul performanței care generează motivație colectivă.




COLABORARE ȘI ÎNCREDERE

Considerând clienții noștri parteneri privilegiați, depunem toate eforturile pentru a le oferi servicii adaptate nevoilor și așteptărilor lor specifice. Având în vedere acest lucru, lucrăm îndeaproape cu furnizorii noștri pentru a căuta cel mai bun raport calitate-preț pentru performanța serviciilor noastre.

ENERGIE ȘI PASIUNE

Dăm o dimensiune specială dincolo de motto-ul nostru „Proiectele tale = pasiunea noastră!”. Oferim timpul, energia și capacitatea disponibilă pentru finalizarea cu succes a fiecărui proiect, plasând succesul ca rod al pasiunii individuale.





OPTIMIZARE CONTINUĂ

Abordarea noastră de calitate, sănătate și mediu (QSE) se bazează pe o abordare de proces care ne permite sa ne optimizăm modul de lucru și, astfel, să ne îmbunatățim eficiența, pentru a oferi partenerilor noștri servicii competitive în conformitate cu așteptările lor.

    Ia legătura cu noi

    Dacă ai întrebări, nelămuriri sau dorești să soliciți o oferă de preț pentru anumite servicii Lami Ing Eur, îți punem la dispoziție formularul de mai jos. În urma completării și trimiterii, noi vom reveni la tine în 24-48h în zilele lucrătoare.